Juridinio asmens kodas 190480176
LT – 70163 Vilkaviškis
Tel. 8 342 52603, 8 342 52725
El. paštas ldeglute@vilkaviskis.lt

Paskutinį balandžio šeštadienį mūsų kolektyvas vyko į Dzūkiją. Mus lydėti sutiko „Ežiukų“ grupės Jauniaus mamytė, profesionali gidė, Jurgita Pazniokaitė-Bubnienė.

Šios kelionės tikslas – metodinė patirtis, kuriant edukacines erdves, Alytaus vaikų lopšeliuose-darželiuose „Du gaideliai“ ir „Girinukas“. Darželiuose, nors buvo nedarbo diena, mus sutiko labai svetingai, aprodė grupes ir kitas edukacines vidaus bei lauko erdves.

Pakeliui aplankėme Metelių nacionalinio parko lankytojų centrą, įkopėme į Metelių apžvalgos bokštą, turėjome galimybę Alytaus miesto panoramą apžvelgti nuo aukščiausio Lietuvoje Baltosios rožės pėsčiųjų ir dviratininkų tilto. Iš Alytaus vykome į Pivašiūnų amatų centrą, kur stebėjome, kaip kepamos dzūkiškos bandos,  pačios galėjome jas formuoti ant kopūsto lapų, sužinojome šio dzūkiško patiekalo receptą. Kol krosnyje kepė bandos, mes apžiūrėjome amatų centro dirbtuvėles, krautuvėlėje įsigijome suvenyrų, amatų centro šeimininkės Vanda ir Milda mums nuobodžiauti neleido – traukė dzūkiškas dainas, porino įvairiausius pajuokavimus. Apsilankėme ir Pivašiūnų Švč. M. Marijos Ėmimo į Dangų Bažnyčioje.

Pakeliui į namus dar sustojome Birštone, pasivaikščiojome po kurorto centrą, apžiūrėjome mineralinio vandens garinimo bokštą „Druskupis“, kopėme į Birštono piliakalnį – Vytauto klaną.

Namo grįžome kupinos įspūdžių. Už turiningą kelionę ačiū gidei Jurgitai.